En tung start på veckan

Det har varit en tung start på den här veckan! Ovanligt tung. Jag vet inte vad det beror på men enda förklaringen är att jag måste starta upp igen efter påskledigheten. Min kropp måste verkligen ha tagit den korta vilan och ledigheten på allvar!

Igår var det PT-pass och det var RIKTIGT tungt! Vi hade samma vikter som i tisdags förra veckan - då gick allt som en dans, men igår så var det rejält kämpigt. Jag blev snabbt trött i musklerna och hade inte samma fokus som veckan innan och fick verkligen ta i för att göra mina set. Förhoppningsvis så är jag tillbaks i sinnet och har väckt musklerna lagom till på fredag när nästa pass är ;) Däremot så har jag en jädra träningsvärk idag både här och där så något måste ju ha gått rätt i alla fall!

Idag var planen spinning men då jag inte orkade vänta kvar på skolan i tre timmar så åkte jag hem, handlade och tog en PW i det härliga vädret istället. Det kändes som att frisk luft behövdes! Dock så var det tungt att gå också. Mina ben var tunga, kändes som bly och uppförsbackarna var riktigt jobbiga. Konstig och ovanlig känsla!
 
Imorgon blir det löpning på bandet i alla fall! Hoppas bara att benen är med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0