Dagens PT-pass

 
 
Det är äntligen helg igen, hurra! Det har dock varit en riktigt usel vecka för mig faktiskt. Jag har varit så slut, helt orkeslös och har bara velat ligga i sängen under täcket och inte göra någonting. Alla promenader och försök till träning har varit så halvdana och utan energi - i alla fall när det har varit på egen hand, självklart har de två pt-passen gått helt okej!

Idag var extra kul då Madeleine petade in lite cardio i  mitt pass, så att jag skulle få testa på! Det var ÄCKLIGT jobbigt! Två minuter högintensivt i roddmaskinen, därefter 20 reps crunches med armbåge mot knä, tillbaks på roddmaskinen i 2 minuter, 20 crunches, tillbaks på rodden och crunches igen som avslut. Självklart var rodden det vidigaste - att ro för livet och bara öka öka öka för att komma upp i maxpuls var inte det minsta roligt ;)

MEN - välbehövligt! Bestämt är nu att ett av mina två pass i veckan kommer att innehålla lite kondition, både på gott och ont måste jag väll säga ;) Men det SKA ju vara jobbigt!
 
Och resultat efter mina pt-pass ser ut som ovan! Blåmärken lite här och där. Dom där kommer från kabelmaskinen (som jag förvörigt ÄLSKAR, bästa övningarna!) med två olika versioner av wood chops (som denna och denna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0