En bra start på dagen

 
 
Den här bilden är från igår - i högsta hugg en fettkaffe (eller ägglatte), 25g smör och 1 ägg mixat med kaffe. En bra start på dagen! Starten idag ser ungefär likadan ut, fast med bara vanligt kaffe! Jag laddar inför att ta mig ut och till Visättras elljusspår. Planen denna förmiddag är faktiskt löpning. Det var riktigt längesen nu och varje gång jag har varit ute på end PW har jag blivit sugen på att springa, så idag är det dags tycker jag.

Det kommer bli 2 kilometer som vanligt, och med pauser för stretching emellanåt. Känns det bra efter 2 kilometer kanske jag lägger på 0,5-1 kilomter till. Ska i alla fall bli skönt att komma ut i finväre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0