Ett besök på LCHF-klubben!

 
 
 
Ännu en vecka är påbörjad! Tisdag och mitt humör är inte på topp - jag ser till att vara hemma så mycket jag bara kan så mitt dåliga humör inte behöver gå ut över andra ;)

Igår var jag på stan med kusin Marina som var i Stockholm. Vi passade på att kika in på LCHF-klubben i Sturegallerian, och Marina var så fantastiskt snäll att hon köpte ett paket kokoschips och ett paket knäckekex med smak av tomat & lök till mig! Jag blev så glad!

Jag har testat de två andra smakerna på knäckekexen tidigare (parmesan samt tacos), men denna är den överlägset godaste! Dom andra smakerna kan inte ens jämnföras med tomat & lök. Så mycket smak, och fantastiskt gott med smör, gräddost och skivad paprika - som jag också lyxade till det med till frukost imorse :) Mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0