Gårdagens löpning

 
 
Glada jag från igår! Det blev pw och löpning - sammanlagt ca 6 km pw lagt innan och efter löpningen, och 3 km löpning. Löpningen gick bra. Jag är glad så länge jag inte har känningar i mina knän! Då jublar jag efter och under varje lite löppass. Tidigare har jag ju känt av löparknäna rean vid den magiska gränsen 2,5 km.

Som jag har skrivit innan så verkar styrketräningen av ben hjälpa otroligt mycket, samt min strategi att stretcha flitigt både före, under och efter passet. Jag ser till att under passet försöka stretcha efter var 5e minut.

Dock så är löpningen kämpig ;) Åtminstonde ute i spåret. Tungt och flåsigt, och jag får stanna och återhämta mig i några sekunder varje gång jag känner att benen inte pallar och andningen inte pallar. Men 3 kilometer blir det oavsett. Skönt. Små steg framåt. Vem vet, snart kanske jag är tillbaks till mina 5km igen. Det skulle vara fantastiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0