Helgfrukosten och hur mars månad har varit

 
 
Ledighetsfrukost! Kör fortfarande stenhårt på gröten, men nu till påsk och när mars månad är slut har jag lyxat med ägg på finncrisp med kaviar. Dock max 2 finncrips åt gången!

Nu är det ju april och dags för lite utvärdering av mars månad både mat- och träningsmässigt! Mina "mål" såg ut så här. Samtidigt som maten för mars månad såg ut så här, med vissa ändringar och undantag.

Tycker att det har flytit på väldigt bra. Jag har skött maten jättebra, förutom liiiite steviasötad ketchup samt lite senap under veckan med hamburgare. Utöver det så har jag skött under 5g kollisar per 100g relativt bra, och sötning eller socker har jag undvikit helt, och jag har mått kanon!

Träningen har väll också fungerat, det har blivit både spinningpass, löpning på band samt längre PW's, och så klart mina PT-pass på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0