Nya byxerna!

 
 
I onsdags! Löpträning, och jag gjorde faktiskt 3 kilometer. Det var längesen! Knäna pallade vilket kändes otrooooooligt skönt! Hemligheten var att stanna efter 10 minuter för att stretcha, fortsätta löpa i 5 minuter till, stretcha igen och sen gick dom sista 5 minuterna som på räls.

Jag tror att jag har styrketräningen att tacka för att det känns bättre. Mycket benträning i kabelmaskin med spark bakåt med benet samt dom bulgariska utfallen har hjälpt. Nu ska jag bara fortsätta löpa FÖRSIKTIGT och köra på med styrketräningen så förhoppningsvis kommer rundorna bli längre och längre!

Sen vill jag också visa mina nya träningsbyxor! Så jädrans snygga! Och riktigt sköna! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0