Idag!

 
 
Nu var det ett tag sedan som jag uppdaterade här. Ska försöka skärpa mig :) Dålig uppdatering för mig brukar ju dock innebära lite variation i vardag, både när det gäller träning och mat vilket det har varit denna sommar. Samma likadant hela tiden! Pw's, gym, lunch, middag. Inga direkta utmaningar någonstans heller så då blir det liksom inte så mycekt att skriva om.
 
Men snart så! På måndag är jag tillbaks i Stockholm, vilket innebär skola, fasta rutiner, månadsutmaningar och allt sånt som är lite roligare att skriva om! Jag ser fram emot att strikta till kosten, att köra igång igen med min PT och att bara ge gärnet :D
 
Jag ser till att värma upp lite den här veckan, mjukstarta lite. Idag blir en strikt dag - till lunch strikta pannkakor/plättar med en klick kanelsmör, efter träning en liten bit fläskfilé och en liten bit kyckling med bearnaisesås + en kopp ägglatte, och till middag blir det ett nytt laxsrecept från 56kilos bok "Viktminskning med LCHF". Allt som allt landar jag på 7g kollisar idag! Kanon :)
 
Dessutom så har jag avverkat 8km PW och 45 minuter på gymmet där jag ökade vikt på alla mina övningar för en liten utmaning, vilket gick kanon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0