En update!

 
 
 
Igår startade jag mitt träningsupplägg helt på egen hand. Nu är det på riktigt! :) De seanste två veckorna har jag tillsammans med PT gått igenom träningsupplägget så som det ser ut per pass, gått igenom varje övning nogrannt, tittat på RM och räknat ut vad jag ska lyfta. Tittat på teknik och nött in hur det ska kännas och se ut. Hur jag ska tänka och andas. 
 
Det är tre kämpiga pass må jag säga. Tugnt och utmanande som bara den, med så pass tunga vikter som jag inte är van. Men det ska gå! :)

Så igår gjorde jag mitt första pass helt på egen hand - och det gick bra! Jag har sån träningsvärk i ben och rumpa idag så jag knappt kan röra på mi! Vissa övningar är svåra tekniskt och jag hoppas jag löser det så gott det går. Får se till att kika på videos om teknik så att det sitter i bakhuvudet :)

Lite läskigt dock att köra själv. Att pressa och peppa sig själv, veta när det är dags att öka vikter. Och diciplinen! Nu SKA det ju vara 3 styrkepass i veckan + helst två, tre dagar cardio, haha. Ska verkligen kämpa för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0