Dagens träning, dagens middag

 
 
Hej den mest fantastiska tacotallriken NÅNSIN! Denna portion var jag väl värd efter dagens träning som körde slut på min totalt, haha! Det krävdes ca 1,5h efter sista passet för mitt ansikte att ens vara i närheten att anta en annan färg än brandbilsröd ;) Då vet man att man har kämpat på bra!

Det blev 20 minuter på crosstrainern, följt av 30minuter intensiva spinningminuter, och det följt av 21min body, vilket var ett brutalt konditionspass där man hoppar, studsar, rör på sig och det var så jävla jobbigt. Jag är inte van att röra på mig sådär - det liknade snabb, intensiv aerobics av nått slag, haha. I alla fall var det väl godkänt för gud vad slut jag blev!
 
Nu är jag så fruktansvärt trött, ska se avsnittet "Stjärnorna på godset" men sen blir det sängen direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0