Dagens träning

Idag var jag äntligen på gymmet för första gången på ganska länge, dels då jag har varit i Östersund, och innan dess var förkyld ett bra tag så har det inte blivit av. Jag gick på ett lugnt spinningpass strax innan jag åkte till Östersund, men det tycker jag inte räknas för jag blev knappt svettig ;)

Men idag blev det äntligen av! Sammanlagt så blev det 40minuter cardio, varav 30minuter på crosstrainern (fast jag vet inte om det riktigt är en crosstrainer... Den fokuserar mer på en träningsform som liknar mer löpning - vet dock inte vad maskinen kan heta?!), med sammanlagt 5 kilometer. Därefter blev det 10 minuter och 2km rodd :)
Som avslut gjorde jag mina gamla vanliga coreövningar sneda cruncher med boll (som man dippar på sidan i golvet), plankan och sidoplankan.
 
Är lite öm i ryggen nu efter rodden, men annars känns det bra! Och imorgon peppar jag första riktiga PT-passet! Ska bli sååå kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0