Denna vecka, nästa vecka

Godmorgon på er! Jag var heeelt slut igår och somnade faktiskt strax innan halv 11! Det var längesen det hände :) Idag är jag pigg som en mört men är riktigt öm i hela kroppen vill jag lova :D Det har faktiskt varit en otroligt intensiv vecka, och jag har faktiskt tränat relativt hårt varje dag!

I måndags och tisdags blev det ju 2 långa PW's på 1,5h / ca 9 km vardera, i onsdags gjorde jag 45 minuter på crosstrainern och rodden, torsdag 30min crosstrainer och 45min PT-pass och igår 1,5h cardio med både crosstrainer, spinningpass och 21-min bodypass. Så idag ska jag vila! Det är kroppen värd. Jag sparar med en PW till imorgon istället, sen sätter nästa vecka igång!

Nästa vecka är någolunda planerad, det beror på hur skolan kommer att se ut, men så här har jag satt träningen:
 
Måndag: Vila
Tisdag: 12:00 Core 30min, 15:00 PT-pass + 30min cardio
Onsdag: 18:30 Spinning 1h
Torsdag: PW
Fredag: 11:00 PT-pass, 16:00 Spinning 30min, ev 16:30 21-min body-pass
Lördag: Vila
Söndag: PW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0