Godmorgon!

 
 

Godmorgon! Idag är jag ledig och det är så skönt! Även om jag inte har skola idag så ska jag ta mig till Telefonplan för att träna i eftermiddag - det står 30min spinning och det nya passet "21min body" på schemat :)

Träningsvärk i rygg, axlar och mage samt lår känns idag - hoppas i alla fall att axlarna är träningsvärk och inte smärta som det brukar vara, men i och med att jag faktiskt tränade axlar igår så känns det mest logiskt.
 
Frukosten idag ser ut så här! Gick och lade mig samt vaknade vrålhungrig (så jäkla konstigt...), så det blev frukost direkt - vanligtvis brukar jag inte bli hungrig förrän vid 12-tiden men inte idag. Jag ökade på gröten med 25g smör (så sammanlagt är det 50g smör i den idag!) för att få upp fettet. Förhoppningsvis så känner jag mig mätt om jag faktiskt sprider ut och äter de måltider jag ska (frukost, lunch och middag!). Skulle jag bli hungrig efter 19 får jag ta mig ett knäcke och en kopp fett-te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0