Helgens sämsta:

Jag tog mig inte ut på en enda pw. Så kasst av mig! Är lite stressad över kursen vi har på skolan just nu, så det kändes som att jag var tvungen att hetsplugga... MEN! Det var ett dåligt beslut. En promenad eller pw är ju alltid bra, oavsett - rensar tankarna och får en att slappna av, så egentligen var ju en pw PRECIS vad jag hade behövt.
 
Ja ja, man kan ju vara efterklok. Ny vecka - nya tag. Och till kommande helg ska jag prioritera en pw oavsett hur stressad jag är eller ej. Det lovar jag mig själv!
 
Idag är planen att stå på löpbandet i alla fall, imorgon blir det PT-pass, på onsdag ska jag tvinga mig själv att stanna kvar på skolan så att jag hinner med spinningpasset, och så avslutar jag skolveckan med ett PT-pass till på fredag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0