Mina mått (maj 2014 och februari 2015)

Nu har jag ju tränat ett tag, men med PT hoppas jag att det kommer lossna och gå ännu mer framåt! Sist jag mätte mig i maj förra året såg det ut så här:
 
Axlar: 99cm
Bröst: 93cm
Rygg: 88cm
Mage: 90cm
Midja: 81cm
Rumpa: 99cm
Lår: 57cm
Vad: 37cm
Överarm: 30cm
Biceps: 29cm
 
Jag vägde och mätte mig nu när jag var i Östersund, för att ha koll på vad som händer (eller om ens något händer!) med min kropp med PT-träning, dvs. mer styrketräning. Ska bli spännande. Just nu är mina mått så här:
 
Axlar: 110cm
Bröst: 96cm
Rygg: 98cm
Mage: 92cm
Midja: 86cm
Rumpa: 104cm
Lår: 57cm
Vad: 36cm
Överarm: 28cm
Biceps: 30cm
 
Och som ni ser så har alla mina mått förutom på benen ökat. Alltså, det var ju väntat! Och det känns väl okej - det KAN ju bero på att jag sen maj förra året faktiskt har börjat styrketränat lite smått! Hoppas det är musklerna som har blivit större ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0