Mitt PT-pass

 
 
Hej på er! Idag var det faktiskt dags för mitt första alldeles egna PT-pass som pt Madeleine har satt ihop för mig utifrån de tre gånger vi träffats innan. Ett 30 min styrkepass som vi kommer att köra 8 gånger till! Och jisses säger jag bara... Hon körde riktigt hårt med mig! Jag helt slut när det var klart - och 30 minuter räcker gott och väl vill jag lova!
 
Passet består av än det ena än det andra, både biceps och triceps fick sig en rejäl genomgång. Marklyft och rodd med stång (vilket höll på att mörda min svank / ländrygg, lär ha en brutal träningsvärk imorgon!), benen fick sig en omgång i kabelmaskinen, och sen gick vi all in med coreövningar och ett gäng rumplyft (som höll på att döda mig!)
 
Skönt var det dock! Och så kul! Känslan efter rumplyften var lite "herregud vad har jag gett mig in på, ska jag verkligen genomlida detta åtta gånger till?!, haha!
 
Men bara på't igen på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0