PW och LCHF-latte

 
 

Hej på er! Idag har min dag sett ut så här! Eller ja, eftermiddagen i alla fall! Klockan 05:00 imorse traskade jag från Frösön in till Östersund och tågstationen för att sätta mig på tåget tillbaks till Stockholm.

Det var så fruktansvärt fint väder här när jag kom fram, så jag kastade i mig lite lunch och skyndade sen ut på en power walk! :) Såååå härligt med några plusgrader och en strålande sol som verkligen värmde! Det blev en nästan 9km lång promenad ute på ängarna och i skogen runt Visättra Sportcenter. Det finns mååånga vägar i skogen att gå, men efter ett tag vet man inte riktigt vart man är på väg eller om man ens kommer fram nånstans, så då får man vända på klacken ;)
 
Väl hemma så laddade jag med en LCHF-latte med ägg, kanel och kokosolja! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0