Senaste veckan

 
 
En gymselfie från i torsdags då jag gjorde 30min på löpbandet (varav 15min löpning, 2km), samt 20min på crosstrainern. Skönt!
 
Igår var det dags för PT-pass igen - fortfarande med träningsvärk lite här och där efter veckans första pass, haha! Passet såg ungefär likadant ut, men med några utbytta / tillagda delar. Som avslut på core-delen så var det plankan med knä mot armbåge som gällde och FYFAN vad kämpigt det var...
 
Min träningsvecka har inte riktigt sett ut som planerat - alla pass jag bokade in har avbokats tyvärr, mest på grund av att det kändes för mycket med flera pass på en och samma dag, och att jag helt enkelt inte har varit på plats / det har blivit för tight med vissa lektioner.
 
Hoppas det blir mer pass nästa vecka :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0