Spring i backar!

 
 
Det blev ett bra avslut på denna vecka - jag hakade på lillasyrran på lite löpning i backar. Fyyyyy så jobbigt. Hon är verkligen duktig som springer backe upp och backe ner utan någon som helst svårhet. Jag kämpade som bara den. Med bra fart i början av backarna, sen gick det segare... och segare... till det tog stopp och jag var tvungen att stanna och hämta andan och kraft i benen ;)

Dock så kämpade jag mig uppför två av de fyra långa backarna utan att gå nått i alla fall! Efter 4 backar vände jag hemåt och syrran fortsatte. Sammanlagt så blev det 40minuter och 4 kilometer ute! Bra start efter förkylning och ingen vidare träning på ett bra tag. Nu är jag redo för kommande träningsvecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0