Vilar upp mig i Östersund!

 
 
 
Just nu är jag i Östersund för att ladda lite inför kommande veckor på skolan som jag tror kommer bli ganska intensiva och kämpiga - men förhoppningsvis kul! Jag laddar också inför att starta några veckor tillsammans med en PT på Sats! Pirrigt och spännande och självklart så fruktansvärt kul!

Det ska bli väldigt roligt att ha en PT och verkligen lära mig hur gymmet funkar, och få en riktig introduktion där. Jag har egentligen aldrig rktigt jobbat med fria vikter och det är något jag ser fram emot att lära mig! Sammanlagt 10 30-min pass är köpta och på torsdag sätter jag igång. Dyrt som bara den är det, men jag ser det som en framtida investering och lite av en nystart. Förhoppningsvis kommer jag att få mycket med mig av dessa 10 pass!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0