Baker vs. runners 30-minuters chokladmousse

 
 
 
Hej på er! Äntligen är det helg! Så fruktansvärt skönt med sovmorgon och att inte ha något allt för sig. Det enda jag planerar idag är att ta en promenad till Flemingsberg centrum för att köpa dijonsenap. Har tränat bra denna vecka, så idag blir det en välförtjänt paus och en promenad för frisk luft får jag unna mig :)
 
Nu efter jag kom från Östersund och ledigheten från skolan så har jag sockerstopp, haha. Jag spårade verkligen ur under lovet med både godis, chips och bullar så nu är det lite striktare. Dock med mjukstart ;) Nu i helgen lyxar jag med LCHF-dessert!
 
Den här moussen är FANTASTISK, och är den absolut bästa chokladmousse jag någonsin har ätit. Recepet är från Baker vs. runner, som är flitig på att göra och dela med sig av snygga och riktigt bra lowcarbdesserter och annat gott. Den här moussen gick snabbt att göra, var enkel och krävde bara 30min i frysen sen var den klar :) Jag åt med vispad grädde och lite färska jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0