Januari

 
 
Nu är snart januari månad slut. Första månaden på nya året 2015, och det känns kanon!  Jag har haft som mål denna månad,  att efter julledigheten -  som innebar massa avsteg från lågkolhydratkosten - sakta men säkert hitta tillbaks till ett bättre tänk när det gäller kosten.
 
Jag tycker att jag har lyckats! Det har inte varit några avsteg överhuvudtaget som har innefattat socker eller onödiga kollisar (förutom en restaurangkväll med lite nudlar - dock så var detta ett väl planerat avsteg vilket är okej för mig!). Jag har under månaden dock tillåtit mig att göra, äta, laga diverse LCHF-efterrätter när sötsuget har slagit in, vilket har funkat bra - även om jag framöver måste begränsa det till endast helg.
 
Träningen har gått bra - även om jag inte har rört på mig så mycket som jag hade önskat. Jag har startat med PT, och ska under februari månad satsa stenhårt då jag har köpt på mig några PT-timmar att köra med två gånger i veckan. Det ska bli kanonkul med en redig introduktion till gymmet för att börja bygga muskler och bli starkare!
 
Tar en månad i taget vilket känns bra - ett mål för träning, ett mål för kosten! Mer om det i ett eget inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0