En dålig vecka

 
 
 
Jag är snigeln! Usch och fy, vad tråkig den senaste veckan har varit. Känslomässigt har jag mått jättedåligt, vi har haft besök hemma under helgen som var (dock så var det såklart väldigt roligt!), och i måndags blev jag dunderförkyld. Jag brukar inte bli jätteförkyld när det väl slår till, visst är det jobbigt men jag fungerar bra, men denna gång... Fyyyyyyy vad dåligt jag har mått. Feber, ont i halsen, slemhosta och rinnig näsa, ont i huvudet och i magen, illamående. Det börjar bli bättre, men såklart blir träningen lidande. 
 
I förrgår så fick jag en påminnelse av Runkeeper att det kanske var dags att träna igen efter en vecka utan något loggat, haha. Men hur gärna jag än vill så mår jag fortfarande för dåligt för att orka. Det som till sin höjd är överkomligt just nu är korta hudpromenader och små cykelturer in till stan, men mot kvällen blir jag som däckad. 
 
Jag längtar så otroligt mycket efter gymmet och lite power walks, det där verkligen på en att bara sitta inne och göra inget, det sätter sig i huvudet och man börjar tänka i fel banor. Förhoppningsvis är jag på språng igen efter helgen! Håll tummarna med mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0