Förkylningen fortsätter

Det tar inte slut! Värst på morgonen och kvällen, slemhosta och rejäl hosta, tung i huvudet och seg i hela kroppen. Blir rätt så slut efter en liten promenad med hunden, även om det är SÅÅÅ skönt att få röra lite på sig, om än sakta och mellan hostattacker :)

Just nu så är jag riktigt less på att kroppen inte tillåter mig att vara aktiv, det är så sjukt tråkigt att inte kunna när man verkligen vill! Just nu så drar förkylningen verkligen på sig då jag i övrigt inte känner mig askass, men orken finns inte. Extra surt är det när det ikväll är spinningpass på Friskis med min absoluta favoritinstruktör Claes. Han har inte haft ett enda spinningpass sen jag kom till Östersund för sommarlov och så klart när han väl har ett pass så ska jag vara sjuk :(
 
Sen så har min aptit inte varit som den ska de senaste veckorna. Jag har ätit otrolrigt lite överlag, och väldigt lite fett. Är ofta vrålhungrig när jag vaknar vid 9-tiden på morgonen, men efter en kaffe så glömmer jag bort hungern och kan komma på framemot 13-14 att jag ju inte har ätit något ännu. Knepigt. Jag lider inte av det, men kan tänka mig att förkylningen bland annat är boven i dramat här! Förhoppningsvis ställer hungern sig till rätta när jag mår lite bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0