En vända till gymmet!

 
 
 
Idag tog jag mig ÄNTLIGEN till gymmet! Har skjutit på det, och har haft lite dåligt samvete över att jag bara klarade ett pass förra veckan. Men av goda själ! Jag har ju inte varit på topp, haft väldigt ont (har fortfarande...) så det får vara ok med det passet.

Idag var jag väldigt nära på att hoppa igen, om jag ska vara ärlig! Jag var hos en ny kiropraktor imorse och har känt mig lite groggy, eller "luddig" under dagen efter det besöket, så till och från kändes det kanske inte som en bra idé att träna. Dock så är jag väldigt glad att jag faktiskt ändrade inställning och faktiskt tog mig till Telefonplan och SATS för ett pass!

Det är andra gången som jag kör mitt pass själv, som jag annars har kört med min PT Madeleine. Det funkar bra! Svårt att veta om man gör rätt, men jag gör allt så gott jag kan, tänker på vad MAdeleine har sagt till mig tidigare, och vilken känsla jag hade då. Jag hoppas på träningsvärk imorgon, och jag håller tummarna att min onda nacke inte kommer att triggas av styrketräningen idag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0