Gym och löpning!

 
 
Dagen har sett ut så här! Jag försöker att undvika att cykla till gymmet, och power walkar istället! Det blir sammanlagt 6 kilometer och 60 minuter uppvärmning samt nedvarvning - perfekt efter ett gympass.

Idag efter mitt styrkepass så ställde jag mig på löpbandet! 3 kilometer på 21 minuter blev det - med två pauser med stretching av knäna efter varje kilometer. Det började kännas lite i vänster knä när jag nästan var klar, men det kan lika gärna ha varit inbillning, haha! :)
 
Nu ska jag bara verkligen försöka att köra ett likadant träningspass på torsdag eller fredag denna vecka. Jag bara MÅSTE få in mer löpning - ett pass i veckan är för lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0