I Östersund!

 
 
 
Nu är jag på plats i Östersund! Igår firades min födelsedag en vecka i efterhand med LCHF-jordgubbstårta och lite presenter. Åh vad skönt med sommarlov!!!

Idag blev det en enkel lunch i form av kaffe med lite grädde, två stekta ägg och närproducerad bacon från Ramsele. När alternativet att köpa närproducerat finns så är det inget annat som gäller för mig! :) Det är så himla lyxigt att kunna köpa mat som produceras så nära som 10 mil härifrån. Även om det kostar lite extra så är det verkligen  värt  varenda krona!

Jag har också gjort mitt första pass på Friskis & Svettis idag, tillsammans med lillasyrran. Det gick kanon och alla redskap finns så att jag ska kunna göra mitt PT-pass, vilket är så kul! Nu kör jag två gånger i veckan och förhoppningsvis mååånga konditionspass utöver det :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0