10 nya PT-pass!

 
 


Hej på er! Idag gjorde jag mitt 10e och sista pass med min PT. Men! Efter något av mina första pass så lovade ja mig själv att om jag får något illustrationsuppdrag under mars månad så ska jag köpa mig 10 pass till - vilket hände, och vilket jag idag gjorde! Hurra! 10 utmanande och stärkande pass till med Madeleine på SATS!

Jag tycker verkligen verkligen VERKLIGEN att det är kul att styrketräna. Jag har blivit så mycket starkare och lyfter mycket mycket tyngre än när jag startade. Jag har ju egentligen varit helt och hållet nybörjare i gymmet med fria vikter, men nu börjar jag verkligen få grepp om det, och det är så kul, och gör mig bara mer driven att fortsätta. Det känns i hela kroppen att det hjälper mig och det är fantastiskt!
 
Det negativa är ju att det är så attans dyrt. Fruktansvärt dyrt faktiskt, men jag ser det som en investering för framtiden. En stark, frisk och hälsosam kropp betyder väldigt mycket, och är mer värt än pengar och materiella ting, tycker jag.
 
Utmaningen nu är i alla fall att Madeleine kommer att utöka det pass som hon har gjort till mig, med fler utmanande och tyngre övningar. Nu jävlar! Jag är jättepepp och det ska bli så kul!

Nästa pass blir redan på fredag och jag laddar som bara  den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0