Anna Halléns "Gnisselzonen : Så lyckas du bli av med trötthet, värk och sömnproblem"

 
 
Igårkväll hittade jag denna bok som e-bok på Adlibris! Hurra! Har läst många tips om att man borde läsa boken (Anna Hallén är ju ett välkänt namn i LCHF-världen), så det kändes väldigt motiverat att köpa den! Jag har ju inga som helst problem att läsa på skärm, så det här var ett välkommet alternativ :)

Har läst halva boken nu och den är riktigt intressant och bra, med mycket som jag redan vet men ännu mer som får mig att känna "Jaha!" och "Åhhh, ja så klart!". Jag befinner mig inte i gnisselzonen, men var där förra året vid den här tiden och jag förstår bättre varför jag var där, och vad det var som fick mig därifrån, samt varför jag inte har varit där detta år :)

I alla fall! Jag rekommenderar varmt den här boken, ladda ner och läs! Väl spenderade 28 kronor måste jag säga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0