Den här veckan!

 
 
Hej på er! Det är helg, och snart är den här veckan slut - som faktiskt har varit kanonbra träningsmässigt! Den bästa på länge, bör tilläggas!

I måndags gjorde jag ett PT-pass som var otroligt jobbigt.
Tisdag blev det 30 min spinning samt 15 min löpning på bandet.
Onsdag  1h och 7 kilometer PW.
I torsdags ännu ett PT-pass som avslutades med 15 min löpning.
Och igår, fredag så avslutade jag skolveckan med ett 30 min spinningpass.
 
Idag ska jag faktiskt inte göra något alls, och det känns bra. Idag behöver kroppen få vila litegrann, men imorgon blir det PW igen.

Jag önskar verkligen att alla mina veckor är såhär bra, men man kan inte få allt. Det beror ju helt på hur mina veckor ser ut - hur trött är jag, hur mycket energi har jag, hur tung är skolveckan, hur långa dagar blir det? Till veckan åker jag dessutom till Östersund för lite påskledigt, och jag får se hur det blir med träningen när jag är där. Något gym kommer det inte att bli, men förhoppningsvis någon PW.

Början av kommande vecka ser i alla fall ut så här:
Måndag: 1h spinningpass (med ny tränare! Hade han igår på 30-min passet för första gången och gillade upplägget, hoppas hans 1h pass är lika bra :))
Tisdag: PT-pass
Onsdag: 1h spinningpass, ev. 45min på crosstrainern + 15min löpning på band.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0