PT-träningen

Jag har snart gjort klart mina 10 stycken PT-pass med PT Madeleine på Sats Telefonplan. Jag älskar det även om hon pressar mig till att bli riktigt irriterad och förbannad (haha), men hatar att det är så sjukt dyrt. Att lägga 3000 kronor på 5 timmar med pepp och hjälp i gymmet svider riktigt mycket, men jag får verkligen försöka se det som en investering för framtiden, och det är verkligen guld värt med den pepp och det driv jag får av Madeleine på passen. Jag behöver det!
 
Och kroppen då? Jag tycker den svarar  bra på träningen. Jag känner mig mycket starkare, spänstigare och tycker mig skönja lite större muskler på armarna ;) Jag mätte mig precis innan jag startade mina PT-pass och nästa vecka är den en månad sen, vilket betyder mätning igen. Det ska bli spännande och se i siffror om det faktiskt har hänt något, men jag har ju också lärt mig att inte ha för höga förhoppningar, haha. I och för sig så KÄNNS det ju bra och det är det som räknas! Jag har också fotat mig för att ha före / under / efterbilder att kika på.
 
Dock så känns det som att jag måste steppa upp det när det gäller konditionsdelen. Jag har haltat lite där och den här månaden så får jag försöka göra bättre ifrån mig.
 
Och om jag kommer att köpa fler PT-pass när dessa 10 är över? ...JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0