Ett tungt löppass

 
 
Igår var det dags för en liten löprunda igen, och oj oj oj vad dåligt det kändes överlag. Jag sprang mina 3 kilometer, men gud vad tungt det var... Blev tvungen att stanna och vila benen efter varje liten uppförsbacke, det var som att det bara efter några kliv uppför en backe var som att alll syre till benen liksom ströps. Jag har ju lite jävlar anamma i mig men det gick vekligen inte att pressa mig själv till att fortsätta springa.

Det känns som att jag bara får sämre och sämre kondition och ork, vilket inte känns så kul. ELLER så var det på grund av PT-passet dagen innan? Med benövningarna som tog ut musklerna lite? Jag hoppas på det i alla fall. Nästa pass är planerat till söndag, då hinner musklerna nog återhämta sig lite efter morgondagens PT-pass.
 
I alla fall så talar bilden väldigt mycket om hur känslan under passet var ;) Inte så muntert. MEN man ska se det positiva i allt - och jag sprang ju trots allt mina 3 kilometer även om det kändes som att jag skulle dö under tiden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0