Mat i maj!

---

Det går i en rasande fart och det är redan maj! April var en lite skakig månad matmässigt - det funkade inte riktigt till 100%, efter en lite striktare mars som kändes kanon. Jag har ju inte ätit något som jag inte borde äta, men vissa portioner har givit mer kollisar än vad min kropp säger ja till. Det känns som att kroppen skjuts mer och mer åt det strikta hållet för att må bra. Eller, det KRÄVS mer strikt mat för att jag ska må som bäst.

Nu är det maj och nya tag. Den här månaden ska jag fortsätta att strikta till det ännu lite mer. Jag har en liten samling striktare måltider, som jag kommer att fokusera på till ett mål om dagen, medan det andra målet kommer bli "normal" lchf, eller mer mot det strikta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0