Matlagningskväll

 
 
God morgon på er! Ny dag, nya tag. Jag har varit väldigt trött de två senaste dagarna. Därav har det inte blivit någon pw alls, vilket är tråkigt då jag vet att jag antagligen hade blivit lite piggare av en lite promenad. Men! Ibland prioriteras andra grejer. Som igår när jag ändå inte kom hem förrän klockan 18, och mellan lite plugg på ett utställningssynopsis lagade två omgångar matlådemat!

Det blev fyra lådor kokt lax med en krämig räksås med mycket majonnäs, röd lök, räkor, stenbitsrom, dill och en liten klick majonnäs. Med ett ägg landade portionen på bara 2 kollisar. Jag bara ÄLSKAR räksås, det är otroligt gott :)

Jag svängde också ihop fem matlådor med lammfärsbiffar, som kommer att komma upp i ett eget recept här framöver :) Väldigt gott i alla fall, med ett kryddsmör smaksatt med mynta, vitlök, flingsalt och citron! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0