Pw och löpning

 
 
Igår såg det ut så här på förmiddagen! Det blev både löpning och pw - sammanlagt 7km power walk som låg innan och efter löpningen, och löpningen blev sammanlagt 3km. Så härligt!
 
Idag har träningsvärken efter förrgårs PT-pass tagit över. Vi har i två omgångar lagt till raka crunches på boll, och JÄVLAR vad det tar! Jag har länge avfärdat crunches då det aldrig känns något under passen, men med saaaaakta rörelser, och att stanna tidigt på vägen upp och gå ner igen direkt ger verkligen resultat! Ni vet känslan när man har så mycket träningsvärk i magen att man knappt kan sätta sig upp när man legat i sängen? Japp, that's me!

Nu laddar jag med en kopp kaffe inför dagens PT-pass! Vi får se hur det går med fastan - passet är kl 12 och jag äter helst inte innan dess. Passet är klart 12.30 så jag får se till att skynda äta mina medhavda ägg efter det ;) Sen bär det direkt av till stan för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0