Tankar om rutiner

 
 
Jag har haft lite tid på mig att fundera över hur jag vill att min sommar ska se ut. Det är a och o för mig att planera, har jag märk efter de två senaste veckorna. Mina rutiner rasade i måndags när jag påbörjade min två veckor långa praktik. Mina rutiner och dagar som jag r van vid blev något helt annat och satte mig helt och hållet ur balans, vilket har fått mig att må så himla dåligt.

Träningen har blivit lidande, likaså mina pw's, och det är så tråkigt att något så 'litet' som ändrade rutiner under dagarna ska skaka om och påverka mig så sjukt mycket...
 
Nu kommer ju sommaren och det är en perfekt period för struktur och rutiner, då jag kommer att ha 3 hela månader på mig att fokusera, haha ;) Det låter SKITTRÅKIGT, jag vet, men det krävs av mig för att jag ska må så bra som möjligt!
 
Ska ge det ett litet tag till och sen skriva ner lite mål som jag vill uppnå och sträva mot under sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0