Jag och min PT!

Jag har tränat med min PT Madeleine i ett år nu, kanske lite mer! Det har varit så fantastiskt kul, peppande, givande och utmanande! Så jävla kul. Jag har blivit så mycket starkare, och det har varit kul att verkligen känna på hur styrkan i kroppen, och även mentalt har växt fram! 

Nu ska Madeleine byta anläggning vilket betyder att jag inte kommer kunna träna med henne längre. Det är självklart så himla tråkigt, men också lite skönt, i alla fall för min plånbok ;) Jag vill inte ens gå in på hur många tusenlappar jag har lagt på PT-pass, hehe... 

Nu har jag 10 pass kvar med henne, som jag ser jättmycket fram emot. Jag vill börja stykreträna på RIKTIGT. Bygga muskler på RIKTIGT. Nu har jag den där grundstyrkan som jag känner behövs, så nu ska jag ta detta till en ny nivå! 

Jag har fått ett träningsupplägg och många många tips och goda råd av en bekant, vilket verkligen har varit guld värt! Hon har skrivit utförligt om hur hennes träning har sett ut, hur hon lägger upp den, vilka övningar, berättat om reps och set, kost och kosttillskott. Är så otroligt glad att hon tog sig tid att berätta för mig. Så de kommande 10 gångerna med min PT så ska vi tillsammans gå igenom alla övningar som min vän har tipsat mig om (uppdelade i tre pass per vecka, med fokus på olika muskelgrupper). Det kommer vara fokus på teknik i alla övningar så att det sitter, och sen blir det upp till mig! 

Spännande och lite nervigt såklart. Det ska bli kul att se vad som händer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0