Veckomeny!

 
 
Jag har min moleskineskrivbok som jag samlar alla mina recept i. Det är något speciellt med att skriva i en bok för hand istället för att spara flikar på nätet, bläddra i bloggar eller riva ut papper ur tidningar. I min bok finns bara det allra bästa samlat! 

Dessutom så varvar jag med att skriva och planera veckomenyer. Det ser inte sådär jättekul ut, haha, när man lever ensam och bara äter för att man "måste" ;) Inte så där jättestor variation på maträtterna direkt! Det är skönt att planera veckor tycker jag. Inte för att jag alltid följer dessa, men det är bra att ha lite ramar att hålla sig innanför. 
 
Så här ser denna vecka ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0