2011 vs 2015

 
<--- 2011 - 2015 --->
 
 
Var bara  tvungen! Har inte gjort någon sån här jämnförelse tidigare! Ser ni vilken skillnad?! Tjugo kilo skillnad mellan bilderna, och jag är så JÄVLA glad att jag började äta lågkolhydratkost i november 2012! 
Vad än de som säger att LCHF är farligt tycker, så är det oavsett hälsosammare och mindre farligt att vara normalviktigt än överviktig. Drar slutsatsen att dom som förkastar LCHF älskar socker för mycket, och själva mår dåligt men vågar inte göra något åt det. 
 
Det är svårt att förklara för någon som inte ens vill ge det en chans, vilka fördelar den sortens kosthållning faktiskt har. Socker och gluten är djavulens påfund, och gör oss sjuka.
 
Jag är tacksam över att jag har tappat 20 hemska kilon som fick min kropp att må dåligt, som fick mig att må dåligt psykiskt, som fick mig att vilja gömma mig, som fick mig att ha dåligt självförtroende. 
Jag är en helt annan människa nu - gladare, starkare, mer energisk, mer hälsosam, jag orkar mer, träningen har blivit en viktig del av mitt liv, och det bästa av allt är att jag inte behöver gömma mig för att jag skäms över hur jag ser ut - jag trivs jättebra med mig själv idag och är så glad över det. Jag jobbar fortfarande hårt på mitt självförtroende men det är otroligt mycket bättre idag än vad det var där 2011 :)

Hoppas jag kan inspirera fler till att våga testa lågkolhydratkost. Det är det bästa beslut jag hittills har tagit i mitt liv! 

Kommentarer
Postat av: sara

Grym du är!! Trevlig helg!

2015-11-20 @ 17:48:00
URL: http://rodett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0