En lite update!

 
 
Det har varit tyst här lite för länge nu! Det har hänt mycket de senaste veckorna, och jag har inte prioriterat att uppdatera bloggarna, tyvärr. Begravning i Skåne, en stulen dator och en ganska jobbig kurs på skolan mittuppi allt, men nu är jag tillbaks med ny dator dessutom ;)

De senaste veckorna har det blivit enkel mat som jag tyvärr inte har fotat, men det ska lagas mer så det kommer att komma upp! Bland annat så har jag lagat lax med hollandaisesås (så gott och enkelt! älskar hollandaise!), och benfria kotletter stekt med broccoli, bacon serverat med bea. Enkelt det också! :)

Träingen har också hamnat i kläm, pass med min PT som har bokats om och flyttats fram, PW's som inte har blivit av, men till veckan så är jag back on track igen. Ska se till att uppdatera med god mat och lite träning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0