Första PT-passet på länge!

 
 
Avslutar dagen här på bloggen med en selfie från igår! Idag var jag på mitt första gympass på flera veckor (ja, sant! En vecka utan gym innan jag åkte till Stockholm, följt av helvetesveckan med grupparbete då jag inte hann med något annat än att ha ångest och sova, och sen en vecka förkyld + östersund)! Det var dessutom mitt första pass med PT Madeleine sen i slutet av maj! Ett kärt återseende och hej och hå vad jag har saknat hennes pepp.
 
Det var otroligt skönt att äntligen ta sig in på SATS igen, ställa sig på bandet, köra 30 min med Madeleine och känna att ja men nu är det kanske dags att komma igen! Och det känns bra. Jag har saknat! Nästa PT-pass blir på torsdag, och då är det dags för ett nytt fräscht upplägg!
 
(Och ja, jag har redan träningsvärk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0