Tisdags- och onsdagsträning

Igår gjorde jag mitt andra pass med PT på det nya passet! Ska jag vara ärlig så hade träningsvärken sen första passet förra veckan inte gått över helt, och idag är den tillbaks - dock inte lika brutal som i fredags, haha!
Det flöt i alla fall på bra igår - utöver de övningar som vi gjorde förra veckan så lade vi till rygglyft i samt sidolyft i maskin - det tar riktigt bra på rygg och magmusklerna i sidorna!

Idag tog jag mig faktiskt till SATS igen, men för gång på band och lite löpning. Det var så dåligt väder idag så det fick bli gång inomhus istället för pw ute. Sammanlagt så blev det 1h på bandet, 6,4km, och sammanlagt 12 minuter löpning inpetat i de 60minuterna. En minut löpning på varje 10 min gång! :) Måste verkligen börja ta tag i löpningen igen, vill så väldigt gärna springa mer och få bättre kondition!
 
Laddar inför veckans sista PT-pass som blir imorgon. Vi får se hur mina ben mår då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0