Tråkiga veckor och träningsvärk

Jag har varit uppe i Östersund de senaste två veckorna, och tyvärr så blev jag dunderförkyld strax efter jag hade kommit upp. Jag hade innan det planerat att inte träna något på Friskis pga. hade inte råd med 100kr per tillfälle, men blev glatt överraskad när jag insåg att man fick träna där för en tia per gång under hela min tid där :) Hann med 2 pass och sen bröt förkylningen ut. Så jag har varit borta från gymmet ett tag. 

Igår gjorde jag veckans benpass och det gick bra! Härlig energi och ork hade jag vilket kändes jättebra! Men idag alltså... Har sån träningsvärk att jag knappt kan gå eller ens ställa mig upp. Var nyss ute på en 50min pw för att försöka mjuka upp kroppen lite, men nja. Träningsvärken i rumpan, insida lår och framsida lår är brutal! Har ju varit fri från träningsvärk ganska länge, så det måste ju vara två veckorspausen som har gjort sitt, haha :)

Nu laddar jag inför morgondagens ryggpass och hoppas att träningsvärken har gett med sig i alla fall lite ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0