V.9, det börjar hända något!

 
 
 
Haha alltså.... Det här känns så töntigt, men jag vill ändå dela med mig. De senaste veckorna har jag verkligen gått och hatat på min kropp. Inget känns bra. Jag känner mig ful. Det är hemskt egentligen hur man kan hata på sig själv så mycket. Tänker ofta att jag borde uppskatta mig själv mer och ha bättre självförtroende över hur jag ser och och hur jag är som person, men det är svårt emellanåt! 
 
Idag såg jag ändå något i spegeln! Har nojat över att jag kanske bara lägger på mig massa fett och lyfter för lätt för att bygga några muskler. Nu har jag ju inga bilder att jämnföra med, men så här ser jag ut idag, och jag gillar faktiskt det jag ser! Det har ju hänt i alla fall något den senaste månaden! Lite muskler börjar titta fram. Kanske kan jag längta till deffen och se vad som händer då. Men först två månader tungt bygg till! 
 
Igår gjorde jag veckans första pass som ju är ben. Det kändes riktigt bra, Energin och orken fanns där och det var kul! Träningsvärk idag och det känns bra :)
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Bra jobbat! :D

2016-02-09 @ 14:32:26
URL: http://minttu.blo.gg/
Postat av: Ulrika Johansson

Du är INTE töntig. Du är MODIG och mänsklig!
Ganska bra egenskaper va?

2016-02-10 @ 15:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0