Gårdagens ryggpass

I flera dagar nu har jag känt mig stark. Jag ser stark ut, och det känns så bra! :) 
 
Igår gjorde jag veckans ryggpass och det kändes bra! Är i Östersund dock och har inte med mig min loggbok så har lite dålig koll på vad jag tar i övningarna. Testade mig fram lite i alla fall och har riktigt med träningsvärk i hela kroppen idag - såååå skönt! 

Dessutom så ökade jag i marken och lyfte 50 kilo idag! Det går sakta men säkert framåt. 50 kilo kändes dessutom som inga som helst problem med 3 set och 8 reps på varje. Ökar till 55 nästa gång! :) Enda negativa med passet var att jag inte hade mina handskar med mig heller. Har så jävla mesiga händer och fick så fruktansvärt ont i dom när jag lyfte och drog igår - speciellt på latsdragen, rodden och marklyften. Det svider fortfarande i handflatorna idag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0