PW i solen idag!

Från dagens PW i stålande sol! Det är kanske bland det bästa jag vet - att få komma ut i friska luften på en promenad för att rensa huvudet. Idag i Flemingsbergsskogens Naturreservat :) 

Hela kroppen skriker av träningsvärk, speciellt överkroppen idag. Det är skönt! Igår vågade jag öka bänkpressen med 5kg. Lite svajigt och läskigt, och istället för att göra 8 reps per set så blev det bara 5. 5 Var precis vad jag klarade av. Kändes lite surt, men jag har i alla fall ökat och ska vara nöjd och stolt över det. Har fegat på 25 kilo ganska länge nu så det var dags.
 
Bänk och böj är mina läskigaste. Jag vet inte vad det är men där fegar jag och håller tillbaks. Antar att det har med bristande teknik att göra. Måste verkligen gå till botten med det och nöta lite, annars kommer det ju aldrig att hända något! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0