Spenderar pengar

 
 
Rimlig tankegång vid CSN in på kontot: "Måste fokusera och spendera pengar på det jag tycker är kul, och passa på nu när jag ändå HAR pengar". Klickar hem 4 påsar proteinpulver. 
 
För! I sommar när skolan är slut har jag ingen inkomst om jag inte får ett jobb, vilket betyder att jag MÅSTE lägga de pengar jag har på vettigare saker... Som typ mobilräkning och mat? Typ? Får passa på med lyx när jag ändå kan! 
 
Detta är mitt BÄSTA proteinpulver, alla gånger, och tackar Tina för tipset. Har testat några nu, och denna är helt outstanding, så krämig och fyllig - och man kan göra jättegoda puddingar på den om man bara blandar i lite mindre vatten. Ser fram emot att få testa smakerna Double Chocolate Almond, Vanilla Ice Cream, Blueberry och Pina Colada :) Har hittills bara testat Päronsplitt som jag har nu, men tänker mig att det inte kan gå fel med de andra smakerna heller ;)

Inte helt nöjd med kh-mängden i varje shake, det landar runt 3g per portion. Liiite för mycket för att jag ska vara helt okej med det, men konsistensen och att de är så goda väger upp mot det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0