Tidig morgon och ryggpass!

 
 
 
Bild från igår, ovanligt tidig morgon för mig med kaffe för att vakna till lite ;) Har blivit RIKTIGT bra på att sova den senaste tiden (läs "det senaste halvåret). Det har tamigfan varit sovmorgon varenda dag tror jag. Kan knappt minnas sist jag var uppe så tidigt som kl 06? Sjukt. 
 
Igår gjorde jag veckan ryggpass, och det känns verkligen idag måste jag säga! I hela kroppen, men verkligen verkligen i rygg! Det känns alltid extra bra när träningsvärken kommer då kan jag vara nöjd över passet! :) Ökade marken till 55kg igår, körde tre set med 8 reps. MEN! Jag har problem med att stången glider ur händerna - mina händer klarar inte att greppa stången och hålla den tillräckligt länge, läser på lite och kanske måste jag köra lite greppträning för att få starkare nypor, haha! Inte riktigt ett problem jag hade förväntat mig skulle komma :)
 
Axlarna fick sig också en extra genomkörare igår, och där känns det verkligen idag! Militärpress på (fortfarande) 20 kilo, 3 set 10 reps, och sen en lite lätt framåtlutad hantellyft med 6kg hantlar 3 set och 10 reps. 
 
Idag är det superfint väder och jag planerar en timmes PW! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0