V.7, sista styrkepasset

Uhhhh igår gjorde jag sista styrkepasset för den här veckan... Fyyyy vad hemskt det var! Åt ganska nära inpå jag gick för att träna vilket jag aldrig mer kommer göra igen - tror det var det som drog ner hela mig idag. Trött, slut, noll energi, illamående och allt var så JÄVLA tugnt, och jag var sååå irriterad på allt och alla på gymmet (bland annat över viktskivor som inte var på plats, människor som okuperade maskiner länge osv...), haha. 
 
Nä, det gick verkligen inte bra. Men det måste man väll acceptera att det kommer att komma sånna dagar också emellanåt. Nya tag nästa vecka helt enkelt! :) 

Har dock en go' trötthet i kroppen idag, lite träningsvärk så det var väll ändå ett helt okej pass! Vad riktigt trött och slut igår efter träningen, åkte direkt hem och lade mig i sängen och kollade serier resten av kvällen. Somande dessutom tidigt och har verkligen fått sova ut idag vilket var jätteskönt! 
 
Planen idag är en PW, likaså imorgon då jag missat cardio i veckan. Tyvärr är det ju dom passen som blir lidande när skolan tar upp mer tid när vad jag planerat, men hellre det är styrkepassen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0