Cardio på SATS Huddinge!

 
 
Muuums! Idag gjorde jag den godaste och mest fantastiska varma äggmjölk jag någonsin gjort! Surt då jag aldrig mäter hur mycket smör eller vatten jag mixar med för varje gång, haha! 
 
Idag har jag i alla fall kört mer cardio. Och på nytt gym! SATS Huddinge ligger bara en pendelstation från där jag bor, och jag har valt det som mitt andra gym att gå på här i Stockholm, men har inte vågat mig dit ännu :) Nu när jag kör nästan varje dag så kanske det kommer kännas jobbigt att åka hela vägen till skolan för att träna (40min resa enkel väg), speciellt om det bara handlar om cardio. Skulle jag vara hemma någon dag utan ärende på skolan så är ju Huddinge ett perfekt alternativ :)

Det var stort! Det var mörkt! Det var mycket människor, även fast att det var klockan 2 på en vardagseftermiddag, haha! Det var lite läskigt, SATS på Telefonplan känns lite tryggare och mer "hemma" men det kanske släpper ;) Ska mjukstarta med endast cardio på SATS Huddinge så länge så kanske jag börjar känna mig lite mer bekväm där framöver :) Det blev i alla fall 37 minuter, 400kcal och sammanlagt 5,7 kilometer på crosstrainern. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0